Tinselflickans arkiv

Lunchrapport

Inget blod än. Inte tillstymmelse till mens. Och jag kollar jäkligt noga, kan jag tala om för er.

Däremot har molvärken i höger sida tilltagit. Men ingen mensvärk än så länge. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Solkatten skriver:

    Det blir inte mycket gjort här hemma när jag måste kolla till dig varje kvart 😉

    Hejar på dig och dina två små!

  2. skåneAnna skriver:

    Säger som dom andra:
    det är inte lätt att få något gjort när man dels håller alla sina tummar för dig, jättehårt, dels måste titta in här hela tiden för att kolla så att du inte går och får mens helt plötsligt (och helt utan anledning!)

  3. Tinselflickan skriver:

    Då kanske ni kan föreställa er hur jag har det.

    har i alla fall lyckats diska. Alltid något.

    Nu tänkte jag ge mig på en ansning av mitt kroppshår. Om jag kan behålla fokus i en timme eller två…

  4. LillaSandra skriver:

    Ååååhhhh …. håller tummar och tår!

  5. Kapybaran skriver:

    men ååååååååh, vilken pärs.
    lider med dig och vägrar släppa tummarna ens för en sekund.

    KRAM!!!

    ps ta det för guds skull lugnt med hyveln runt bikinilinjen. vi vill inte ha något blod i den regionen som kan förvilla….. *ler*

  6. Tinselflickan skriver:

    Haha – jag vaxar. Så blir det blod blir det bara pyttelite.

    Fast jag har inte kommit loss än, måste jag erkänna…

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

