Tinselflickans arkiv

Nojig

Så fort jag hade skrivit om kramperna i går så släppte de lite.

Så nu nojar jag för att jag inte har dem. Annars, när de är som värst, nojar jag för att det är något som är allvarligt fel.

Det är mycket noja just nu.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    *ler*
    Ja nojja är nog det man blir bäst på i ruvningstider. Det är nog helt ok att kramperna kommer och går 🙂

    Linda

  2. Anonymous skriver:

    Noja is my middlename these days! 😉

  3. vb skriver:

    har inte vetat hur jag skulle fylla i identitet så nu, lite sent kommer ett lycka till!
    känner igen nojjan, denna vän att luta sig mot! i mitt fall har den inte vikt från min sida än, men som tur är den mer som en envis skugga än någon faktor att räkna med.

  4. Susan skriver:

    Alla kramar till dig! Ruva låter lite mysigt, fastän jag inte längtar efter barn.
    Och lycka till, till er båda.
    Jag är i ett helt annat läge. Ska på speeddating på fredag. 15 dater på en timme, förmodligen bara galningar. Tänkte ta igen min obefintliga dating med råge.
    Allt har sin tid.
    kram från Stockholm

  5. Solkatten skriver:

    Nojorna får man ju liksom på köpet.

    Kram

  6. Storkenflyger skriver:

    Lyllosar som får nojja er 🙂 Jag längtar till nästa nojperiod. Hoppas kunna åka ner igen i början av nästa månad.

  7. Tinselflickan skriver:

    Linda: Ja, jag är numera, förutom proffsväntare, även proffsnojare. Känns bra.

    Tingeling: You and me girl…

    vb: Hm. Känner inte igen initialerna men stort tack för lyckönskningen!

    Susan: Jisses. 15 män på en timme. Hur ska du lyckas hålla isär dem? Det gäller att man verkligen gör ett bra intryck då.

    Solkatten: Visst är det så.

    Storkenflyger: Snart, snart får även du noja dig galen.

Kommentera

Besökare

  • 142,617 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

