Tinselflickans arkiv

Ajaj

Det är tydligen dags igen. Vilken smärta! Jisses.

Tyvärr kan jag inte svara på era kommentarer eftersom jag bloggar från mobilen. Men jag är glad för all pepp även om jag inte tänker räkna några kycklingar riktigt än…

Men så fånig är jag att jag inte vågar ta några värktabletter om ifall att – ja, ni vet. Är lite skrockfull dessutom. Så jag lider i tysthet. Mamma tror att min mens är på väg och att jag har panodil med mig. I själva verket knaprar jag folsyra och hoppas på det bästa.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. LillaSandra skriver:

    Håller tummarna allt vad jag kan … de är helt blålila!

  2. Anonymous skriver:

    Tummarna även här!

  3. Annika skriver:

    När jag ruvade andra gången hade jag just sådär krampont. Och nu är magkrampen en ljuslockig och trotsig treåring:O)

  4. Dagmara skriver:

    Tina jag hoppas på det bästa…
    Kramp(det mennar jag kram)

  5. Pia skriver:

    Själv kände jag inte så men jag har faktiskt läst någonstans att om man har endo så kan man få extra ont när livmodern utvidgar sig när man blir gravid. Kanske är det för att det är lite extra trassligt i de regionerna.

    Håller tummarna stenhårt och hoppas på en (eller två!) tidiga julklappar!

  6. Erica skriver:

    Jag hejjar på dig. Jag har gjort ett plakat och en banderoll och skriker hejjarramsor för full hals. Tinselflickan du är bäst, du är den som ruvar mest, TINSEL, TINSEL, TINSEL!

  7. Umeboshi skriver:

    Jisses vad pirrigt…

    Jag som sitter själv här med krampont, fast i en ryggmuskel, och så får man läsa om hur ”ajaj” damen har…

    Kan man verkligen få sympationt, måntro..?

    Tummarna är självskrivna!

  8. Tess skriver:

    Jag håller tummarna massor… Det måste vara jobbigt att ha så ont och ändå jobbigare att ha det utan att veta om det är något positivt … Tänker på dig!

  9. Anonymous skriver:

    Pepp pepp! ;o)

  10. Tinselflickan skriver:

    Ni är så rara och snälla – tack för kramarna och tummarna!

    kram(p) tillbaks! ;o)

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

