Tinselflickans arkiv

Bra eller dåligt?

Jag är hos min mamma några dagar och i bilen på vägen hit fick jag återigen rätt jobbiga kramper i magen.
Det kändes som om jag skulle få mens i princip vilken sekund som helst. Jag har fortfarande lite ont men det är inte så farligt.
Nu har i alla fall pessimisten i mig vaknat igen. För jag vet att jag vid tidigare ruvningar har fått mensvärk cirka en vecka före mensstart
Sen tror jag inte att det varit riktigt så här illa tidigare men jag är ju å andra sidan rätt bra på att dupera mig själv… Så min trosanalys har redan börjat.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Hemlliz skriver:

    Vad jobbigt. Hoppas du har fel.

  2. Lillan skriver:

    Eftersom alla mina sex ruvningar har känts PRECIS likadana, så kan jag inte säga att jag kan se några säkra tecken på vad som betyder vad. Tre av mina ruvningar har ju slutat med positivt test och tre har slutat med negativt test… Ungefär lika tillförlitligt som skrock som ska säga vilket kön barnet har i magen 😉 Jag fortsätter att hålla tummarna, kram!!!

  3. Anonymous skriver:

    Hej
    Din stackare. Usch denna tiden är hemsk. Jag hoppas så att det inte är mensen som kommer. Massor med kramar Lalli

  4. Anonymous skriver:

    Jag hade också jobbiga kramper och värk i trakten kring ljumskarna. Det var dock en positiv sak för mig då jag sedan testade positivt. Hoppas det är såna symptom för dig också.

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

