Tinselflickans arkiv

Krampaktigt

Vaknade även i morse med lite småkramper i magen. Inte som i går, men ändå. Och jag kan inte minnas att det varit så här vid tidigare ruvningar.

Jag vet att när jag gjort FET så har jag ofta fått kramper ungefär en timme efter att vi kommit hem från återföringen. Men inte några dagar efter.

Jag vill ju tro att alla som kommenterat förra inlägget har rätt. Samtidigt är jag lite luttrad och har svårt att tänka mig att vi skulle lyckas. Det har ju aldrig gått förut…

Men å andra sidan är det kanske två små liv därinne, som peppar och hjälper varandra. Det har jag aldrig haft förut.

Och om det är så har de världens mest intresserade och uppeldade pappa. För han snackar redan med dem. Vilket är helt underbart att se – och ger mig tårar i ögonen varje gång.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Jag har ju också väntat tvillingar och jag minns att jag sista gången var orolig och ledsen eftersom jag hade så ont och trodde de var på väg ut. Men de stannade och just nu sover de middag så mamma kan surfa:-)

    Kram Anette!!

  2. HerrTilda skriver:

    Härligt att höra att R håller peppningen igång. ”Ända in i kaklet” som en gammal förbundskapten hade sagt;-)

  3. crrly skriver:

    Det här känns så bra…

    🙂

  4. Anna st skriver:

    Jag har haft många olika falska graviditetssymptom under min resa mot graviditet. Men aldrig nidblödning eller menssmärtor.

    Tills för ca 14 veckor sedan, då en liten blödning, och en molande mensvärk dök upp. Och självklart testade jag positivt. 🙂

    Jag tror helt klart att det har funkat för er!

  5. dagmara skriver:

    Nu gråter jag med…Krama din man och lycka til!!!!

  6. Isidor skriver:

    Men om vi inte tror så mycket då, utan bara hoppas och håller tummarna?

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

