Tinselflickans arkiv

Sötnosar!

Jag är överväldigad av alla snälla rara kommentarer jag har fått. Och i stället för att räkna upp alla och riskera att missa någon skriver jag ett stort kollektivt tack till er alla.

Ni är för goa.

Nu sitter jag här och undrar och hoppas och tänker och funderar. På de där två små liven som finns i mig. Och som jag hoppas växer och gror till sig. Hoppas, hoppas, hoppas!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Storkenflyger skriver:

    Helt otroligt Tinsel. Jag har varit internetlös sedan i torsdags och missat denna världsnyhet. GRATTIS och lycka till nu!!!

  2. Tess skriver:

    Nu gråter jag ju igen … 🙂 Det är helt makalöst ”väx och må bra, väx och må bra” det får bli mitt mantra för era små liv de närmsta två veckorna!

  3. skåneAnna skriver:

    🙂
    *tummelitummar*

  4. Tinselflickan skriver:

    Storken: ja, jag vet inte riktigt om det är någon världsnyhet men bra känns det i alla fall.

    Tess: Torka tårarna, det är inte meningen att du ska sitta och lipa framför datorn… Men ditt mantra kommer jag nog att adoptera, tror jag… =)

    Isas Mamma: 😀 Tack för tummarna!

  5. Storkenflyger skriver:

    Jo, det är en världsnyhet i min värld och det är den enda som räknas 🙂

  6. Salvia skriver:

    Heja, heja, heja!

    Det måste vara ena riktiga kämpar du fått tillbaka, kan bara inte tro annat.

    KRAM

  7. Hemlliz skriver:

    Fortsätter hålla tummarna…

  8. Anonymous skriver:

    ÅÅå vad jag hoppas jag med !!!! Kramar Lalli

  9. Puffan skriver:

    Håller tummarna såklart. Massor. Det MÅSTE gå vägen nu. Hör du det!! 🙂

  10. b skriver:

    Ja vi hopas somom vi vore vänner eller syskon till dej !
    den närmaste anknytning jag nånsinkommer att få är att min dotter är journalist!

  11. Erica skriver:

    sååå extremt spännande!! TJOHO!!! hoppashoppashoppashoppashoppas!!!!! KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!

  12. Adde skriver:

    Jag hakar på! Väx och må bra, väx och må bra, väx och må bra…

  13. Linda (Gosan) skriver:

    Jag håller tummar och tår för er nu!!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

