Tinselflickans arkiv

Mörbultad

Det gick bra. Lustgasen gjorde sitt, och morfinet med. Äggplocket upplevdes i ett ganska behagligt töcken. Märkte inte ens när han gjorde första stöten i högra äggstock… Bara några stick ibland. Betydligt mindre ont överlag – vilken lyx!

8-9 ägg var första omdömet. Labbtjejen sa dock att hon inte var riktigt klar än så kanske ett eller två till. Men det räcker bra så. Jag är nöjd bara vi lyckas den här gången.

Är inte så rörlig så jag pallrar mig bort till soffan igen. Men stort tack för alla era tummar – de hjälpte!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Solkatten skriver:

    Åh så skönt att det gick bra!

    KRAM

  2. Ulla skriver:

    Jag fortsätter att hålla tummarna, egna och lånade, hela vägen!

  3. Anonymous skriver:

    Skönt att det gick bra. Jag undrar lite om när man kan få sätta in två ägg, känns det aktuellt för er…får man bestämma själv fortfarande eller är de hårda på det nu. Vi satte tillbaka 2 år 2002 och fick välja det själva på första försöket, verkar inte som det är så längre eller hur??
    Lycka till nu

    mvh
    Linda

  4. Hemlliz skriver:

    Skönt att det blev okej skörd och att du slapp värsta smärtan.

  5. Anonymous skriver:

    Vila så mycket du behöver! Har du en vetevärmare så be maken ”serva” dig med den!
    Tumhållningen fortsätter!

    Kram Agapanthus

  6. dallas skriver:

    Hoppas att du får en skön helg med mkt vila- det är aldrig fel efter en sån sak- har ju inte gjort det ännu men har hört.. Snart är det min tur..
    KRAMIZAR dallas

  7. Tess skriver:

    Härligt! Underbart. Ni är så duktiga. Förtsätter med tummarna så att dom delar sig bra under helgen!!

  8. Camilla skriver:

    Skönt att det gick bra…

  9. Anonymous skriver:

    Jättefint att allt gick bra! Och snyggt saldo – grattis!
    Duktigt jobbat – nu håller vi tummarna igen! 🙂

  10. Astillbe (Busan) skriver:

    Skönt att allt gick bra!!! Nu håller vi tummarna för en stor korg med ägg till frysen!

    Ska tänka på dig imorgon em!

    KRAMAR!

  11. Tinselflickan skriver:

    Tack alla söta rara för era tummar! Och för alla glada tillrop. Och all positiv energi som ni sänder mig. Är övertygad om att det hjälper.

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

