Tinselflickans arkiv

Fipplerier

Maken skötte nedgången från 150 ie till 112,5 ie galant. Fast han blev nog lite irriterad på min näpsighet. Ändå har han en ängels tålamod.

När jag kämpade som mest med den förbannade sprutan i magen – det blir svårare för varje gång, kan jag säga – sa han ömt att han älskade mig.

Jag känner mig väldigt trött på hela den här processen. Sprutor hit och nässprej dit. Men med hjälp av min älskling blir den i alla fall lite lättare.

Postat i:FET och IVF, Kärleken,

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Lycka till på dagens VUL!

    Kram!

  2. Anonymous skriver:

    Kämpa på! Och uppdatera!
    Kram, ha en bra vecka!

  3. Tinselflickan skriver:

    Tack! jag ska uppdatera snart, jag lovar…

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

