Tinselflickans arkiv

Lite orolig

Har försökt ringa Sahlgrenska i över en timme nu. Det tutar bara upptaget.

Jag var ju där och lämnade ett blodprov i morse. Har bara fått ordinerat hur jag ska dosera fram till i går. I dag ska jag ringa och få reda på hur det ser ut och om jag ska fortsätta med samma dos. Men jag kommer ju inte fram!!! Telefontid mellan 14 och 16. En halvtimme kvar.

Om jag inte får reda på vilken dos jag ska ta ikväll – ja, hur gör jag då? Kör på samma och hoppas på det bästa?

Grrr. Tänk om de själva hade kunnat maila. Men såna resurser har de tydligen inte. Blä.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Cinks skriver:

    Helt sjukt struligt. Hur svårt kan det vara med en mailbox??? Tur att du är utrustad med mycket tålamod, Tinsel!

  2. Cinks skriver:

    *har man nåt val förresten*

  3. Tinselflickan skriver:

    Nej, skitjobbigt är det. Men lite tålig är jag ju…

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

