Tinselflickans arkiv

Klimmo Cow

Min mans nya smeknamn för mig. Klimmo Cow. Sagt med kärlek. Men med en lite bitsk underton.

För jag är verkligen jävlig just nu. Tål inga skämt, kräver kramar och kärlek men bara när jag själv vill, hugger till när man minst anar det. Hur överkänslig som helst.

Ständig huvudvärk.

Måtte det vara slut snart.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Grodis skriver:

    Sänder tankar och styrkekramar söderut till dig, Tina! Håll ut, det blir snart bättre!

    Ett gäng tankar & tumhållning från ett soligt Västerås! 🙂

  2. Anonymous skriver:

    Jättekram till dig Tinsel, jag beundrar din styrka och envishet!!

    /Anette.

  3. Tinselflickan skriver:

    ”Hoppas folk inte hatar mig” sms:ade min älskling efter att ha läst bloggen.
    Fast han tänker nog inte på att många av er vet hur jävlig man kan vara. Plus att jag tyckte Klimmo Cow var ett roligt smeknamn!

  4. Grodis skriver:

    Äsch då… Hälsa maken att jag/vi alla förstår honom (också)! ;-D
    Tycker han verkar vara en toppenfin och alldeles perfekt man till en minst lika toppenfin fru!

    Var rädda om er!

  5. Nathalie Winberg skriver:

    Solen skiner i Göteborg idag! Bra va? 🙂

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

