Tinselflickans arkiv

Sjukling

I och med min förkylning har jag inte riktigt kunnat räkna ut om jag haft vallningar, feber eller en kombination av två onda ting. Jag har inte känt av några andra symtom så i går berättade jag för maken att jag var orolig att sprejen inte funkade.

Sen tittade jag på ett par filmer och blev lite störd av att han kom in i sovrummet och ville ha uppmärksamhet. Och till slut fick han nog och sa att jag nog inte skulle vara orolig över att sprejen inte tog för så här sur hade han inte sett mig sedan – ja, senaste gången jag sprejade.

Så tji fick jag. Är tydligen rätt lättirriterad. Även om jag inte märker det själv.

På onsdag ska jag på nedregleringskoll och på torsdag ringer de upp mig och berättar när jag får börja med sprutorna.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Härligt att det snart är dags för sprutor! 🙂 (För givetvis tror jag att kollen kommer visa att du är nedreglerad.)

    Kram o Lycka Till!

  2. Kapybaran skriver:

    Hör nu, Tinsel! Menar du att du varit i Stockholm -helt incognito? Skämmes…. Ett sånt ypperligt tillfälle att ordna en sthlm-get2gether.
    Annan gång ,helt enkelt.
    Håller tumme för att kollen går bra!
    KRam o krya på dig!

  3. Tilda skriver:

    Uscha, det låter helt klart som att du är nedreglerad 🙂 Dags att agera nåldyna igen!
    Kram på dig

  4. Tinselflickan skriver:

    Fuksen: Jag var sjuk. Jättesjuk. Och jobbade dessutom. Så jag hann inte med att träffa mycket folk. Bara vännen S och några gamla klassisar från journalisthögskolan. Som jag säkert har smittat hela gänget. Men nästa gång, kanske?

    Betty: Visst är det knepigt att man längtar efter att få spruta sig i magen? men ändå gör man det…

    Tilda: Japp, jag tror det jag också. Röt till i telefon i morse. Helt klart lite aggressiv.

  5. Nathalie Winberg skriver:

    Krya på dig 🙂

Kommentera

Besökare

  • 142,617 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

