Tinselflickans arkiv

Inte riktigt på topp

Maken och hans son har varit sjuka i veckan vilket leder mig till att tro att det snart är min tur. Problemet är att symtomen är snarlika mina sprejsymtom. Huvudvärk och möjligtvis feber. Eller så är det vallningar. Jag har verkligen ingen aning.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Nathalie Winberg skriver:

    Åh nej inte du också, jag har torkat pojkvännens spyor halva dagen och bara väntar på att det ska slå till…

  2. Camilla skriver:

    Å va svårt att veta 😦 Så går man liksom bara och väntar på att råka ut för nåt själv. Hoppas att du klarar dig! Räcker ju med det andra.

  3. Betty2 skriver:

    Hoppas du slipper bli sjuk, speciellt nu när du skall åka iväg med jobbet.

    Kram!

  4. Tilda skriver:

    Usch då, jag håller tummarna för att du slipper eländet! Du mår ju redan dåligt som det är, utan några baciller.
    Kram och ha en skön helg!!!

  5. Farsan_Baloo skriver:

    Hejsan

    Vill bara påminna om att Solidaritetsbloggen har en ny insamling igång. Den här månaden försöker vi hjälpa UNICEF med deras skolbyggen i Afrika.

    http://delameddig.blogspot.com

    mvh / Marcus

  6. Tinselflickan skriver:

    Något är trasigt på blogger. Bara så ni vet. Jag har skrivit två inlägg som inte publiceras… =(

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

