Tinselflickans arkiv

På resande fot

I morgon åker jag iväg och kommer inte hem förrän på lördag. Jag ska försöka mobilblogga men sist jag försökte gick det åt pipan så vi får se hur det blir.

Om inte annat kommer tiden att gå lite fortare. Nu är jag trött på att spreja och ser nästan fram emot sprutstart…

Postat i:FET och IVF, Meta,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Ville bara önska lycka till. Är själv i gång med spray och drar till Uppsala för äggplock vecka 46. så jag håller tummarna för oss båda. Har du förresten sett Faluns erbjudande om att få pengarna tillbaka om man inte skulle bli gravid? De skriver så här:

    ”Vi kan inte lova under,
    men all vår kunskap och allt vårt engagemang.

    BETALA ENDAST OM DU BLIR GRAVID!”

    Låter himla bra tycker jag, men priset är högt och man skall inte ha gjort ivf tidigare, men jag hoppas att detta leder till bättre resultat och billigare behandling. Man kan jo alltid hoppas……

    Hilde

  2. Janna skriver:

    Jag ser också fram emot sprutstart. Men jag slipper ju sprayen denna gång så jag har det inte lika jobbigt som er andra. När hoppas du på äggplock? Själv hoppas jag också på v46. Håller alltså tummarna för oss alla tre . Lycka till med mobilbloggandet!

    kram

Kommentera

Besökare

  • 142,557 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

