Tinselflickans arkiv

I’m baaaaack…

Huvudvärken har kommit tillbaka. With a vengeance.

Hoppas bara det är för jag har sovit dåligt i natt. Så att den försvinner i morgon.

Åker iväg på jobbgrej torsdag-fredag, träffar en massa människor som jag bör vara trevlig mot. Vilket är svårt när man har en grym huvudvärk och helst bara vill ligga i ett mörkt rum. Och vara arg.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. crrly skriver:

    Åh nej. Bjuds det inte på lite vin dit du ska då? 😉

  2. millan76 skriver:

    Åhhh, hoppas att det går över. Man vill inte (eller snarare – man kanske vill, men bör inte :)) gärna fräsa åt människor man ska göra gott intryck på… Lycka till!

  3. Tinselflickan skriver:

    Crrly:
    Jo, kanske på kvällen. Men inte dagtid, som tur är.

    faktiskt har den försvunnit nu, den är värst på morgnarna.

    Tack Millan! =)

  4. Tess skriver:

    Hoppas att du får vara hududvärksfri torsdag fredag!! Det är inte lätt det där att vara trevlig och proffesionell när man mår som en trasa …

  5. Saring skriver:

    Dina ord väcker illaminnen. Skitspray. Det är allt jag kan säga. Skitspray. Snartsnart är det över vännen. Tänk så sjukt att man kan längta efter sprutor.. Hm.
    Hoppas att du VET att du har mina tummar. Och tår.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

