Tinselflickans arkiv

Deppig?

Min man säger att bloggen har en helt ny karaktär nu när jag bytt bild. Mycket deppigare – jag har vänt ansiktet bort, lutar huvudet neråt.

Egentligen ville jag bara ha en någotsånär anonym bild. Men det får nog vara så här nu.

Jag är faktiskt inte speciellt deppig just nu. Förhoppningsfull inför det här försöket, även om jag hoppas betydligt mindre än jag gjorde för ett år sedan. Ganska allmänt nöjd med livet i övrigt, även om jag har alldeles för mycket att göra. Lite hösttrött, kanske. Men annars bra.

Postat i:Meta

No Responses Yet

  1. Love skriver:

    Jo din bild ser lite sorgsen ut, men inget jag hade tänkt på om inte du själv nämt det ;D

  2. Tinselflickan skriver:

    Det får vara så nu. Jag hade tillräckligt sjå med att överföra bilden från mobilen till datorn, vill inte gå igenom hela den proceduren en gång till… :o)

  3. Anna skriver:

    Jag känner mig väldigt hoppfull inför ditt nya försök, är rätt säker på att du kommer att lyckas. Det känns liksom mera rejält med ett nytt försök än med ett frysförsök 😉

    Mina tummar och tankar är med dig.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

