Tinselflickans arkiv

Bara du slog en signal…

Satte mobilen på återuppringning eftersom det självklart var upptaget och till slut kom jag äntligen fram till SU.

Jag får flytta fram blodprovet en dag men det ska nog inte vara några problem. Nu slipper jag all kontakt med IVF-enheten på ett par veckor och kan koncentrera mig på att bli en riktigt jävlig klimakteriekossa.

Men än håller sig vallningarna borta. Synd, för jag är riktigt frusen…

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Lillan skriver:

    Det är ju inte fel att spraya på höstkanten! Jag gjorde ju senaste nedregleringen i vintras och för mig som är en riktig ”fröslök” så var det ju riktigt skönt att få vara lite varm för en gångs skull.

    Skönt att all telefonkontakt är avklarad med Sahlgrenska nu! Frustration som den kan man vara utan 😉
    kram!

  2. Tinselflickan skriver:

    Ja, visst är det skönt att få vara lite varm, i stället för stelfrusen jämt. Fast vallningarna har inte börjat riktigt än, så jag fryser lite fortfarande.

    Enda problemet är att man måste klä sig så konstigt. Lager på lager-principen. Kofta i stället för polotröja för polo tar för lång tid att dra av sig…

    Stor kram!!

Kommentera

Besökare

  • 142,617 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

