Tinselflickans arkiv

Jag säger som Gert Fylking…

Äntligen!

Äntligen har min mens kommit.

Och eftersom jag ska börja spreja på första mensdagen så tar jag mina första fjuttar i kväll. Tjohej vad kul. Inte. Men ändå kul att vara på g.

Det ska bli spännande att se vad de säger på SU när jag ringer och berättar att mensen kom nu. Nej, men du skulle fått mens i torsdags?

Nej era nötter, jag hade ju koll på när ägglossningen var och visste jag skulle få mens nu typ.

Nåja. Jag ska inte älta.

Utan bara vara glad för att vi är på g mot Bäbis 2007 – igen.

Postat i:FET och IVF, ,

No Responses Yet

  1. Hemlliz skriver:

    Grattis till mensen.

  2. Nathalie Winberg skriver:

    Jag med.. fast jag är inte lika glad 😦

    Kul för dig i alla fall!

  3. Kapybaran skriver:

    Tänk att det som är rena katastrofen ibland, är efterlängtat andra månader…
    skönt att vara på g med puffandet.
    Nu är det stormsteg mot bebis2007!!
    Kram

  4. Arletta skriver:

    Lycka till!!! Nu jäklar!

  5. Betty2 skriver:

    Härligt att du äntligen är på gång, efter all väntan. 🙂 Nu håller jag tummarna riktigt hårt och hoppas att allt går riktigt, riktigt bra den här gången.

    Kram!

  6. Tilda skriver:

    Härligt!! Då hålls det tummar igen nu då 🙂
    Kram kram

  7. millan76 skriver:

    Skönt och höra att du är på gång igen. Även om den eviga väntan är låååååång ibland, snurrar IVF-cirkusen trots allt på. Det känns som om det inte var länge sen ni fick det negativa beskedet om FET. Tummar hålles!

  8. Tinselflickan skriver:

    Det är förunderligt, det där med mens. Ibland längtar man efter den, ibland (för det mesta) vill man slippa den helt.

    Nathalie: Låter jobbigt. Du borde kolla upp det där…

    Tack för alla lyckönskningar och tummar – nu jävlar, ska ni få se på Bäbis 2007!!!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

