Tinselflickans arkiv

Vänta, vänta, vänta

Som jag konstaterat många gånger innebär barnlöshetsträsket en jäkla massa väntan.

Nu väntar jag på mensen. Den kommer tidigast på tisdag eller onsdag. Egentligen är det snart, men i och med att vårt förra försök blev inställt känns det väldigt långt bort.

Jag är väldigt, väldigt trött på all denna väntan. Men det är bara att gilla läget. Och vänta.

Postat i:Barnlöshet,

No Responses Yet

  1. Jenni skriver:

    Vet precis hur du känner, väntar jag med, den skulle ha kommit igår..hoppas den kommer snart för både dig och mig!

  2. Nathalie Winberg skriver:

    Jag hatar till och med att vänta, det är det värsta jag vet, och jag har inget som ens är en tredjedel så jobbigt att vänta på.

    Kämpigt!

  3. Camilla skriver:

    Gilla läget – inget kul alls :-/ Håll dig så sysselsatt du bara kan…

  4. Kapybaran skriver:

    dryyyyyyygt.
    hoppas jobbet håller dig sysselsatt så det går lite fortare.

    Kram!

  5. Anonymous skriver:

    Anna i Åbo said…

    Jag väntar jag med, två veckor tills mensen kommer. Men jag hoppas att den inte kommer, jag har nämligen äntligen fått ägglossning med hjälp av Clomifen, och nu hoppas jag verkligen att jag blir gravid. Två veckor känns som en evighet…

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

