Tinselflickans arkiv

Välutrustad

Har hämtat ut mina mediciner från apoteket. Är väl förberedd inför sprejstart.

Fick skrämselhicka i går när mensvärken dundrade in i mitt liv. Trodde på allvar att jag skulle få mens och att utslaget på ägglossningsstickan förra måndagen varit ett misstag. Men så är det inte. I alla fall inte än.

PS. Stort grattis till vännen Fuksen, som plussat i dag!!!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Hejsan, ramlade pa din blogg i kvall. Om du kanner for att lasa om livet efter provror kan du besoka oss pa http://thekarlssons.blogspot.com
    men lanka helst inte till oss (om du nu skulle tycka att det var passande).
    Lycka till!

  2. Tinselflickan skriver:

    Ska kolla upp bloggen!

    Tack.

  3. crrly skriver:

    Hehe, trodde för ett ägonblick nästan att det var din karl du menade med rubriken… 😉

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

