Tinselflickans arkiv

Skit också

Det blir inget. De ringde nyss. Embryot klarade sig inte.

Borde det inte vara förbjudet? Att ringa halv tolv i stället för mellan nio och tio.

Nu måste jag ställa in mig på hormonelände igen. Och inte fan gick det att boka in nästa försök nu, utan jag måste ringa igen senare. Typ i morgon. Kul.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. hermelinen skriver:

    Nääää, vad tråkigt…. *lessen för er skull*

    Och ja, det var riktigt elakt att ringa efter utlovad tid….! Grrrrr!

    (((kram)))

  2. Lillan skriver:

    Nej!! Jag skulle precis skicka ett SMS och önska dig lycka till när jag kom att tänka på att jag kanske skulle hoppa in här och läsa istället – vad sur jag blir!

    Är du fortfarande lunchsugen i morgon, eller känns en gravidmage och en 3½-åring som sällskap du kan undvara? Jag har full förståelse i så fall, så du behöver absolut inte linda in det i någon ursäkt, utan bara ställa in…

    Stor kram på dig i alla fall!!!

  3. Salvia skriver:

    Nej. Usch. Trist.

    Det borde finnas någon lag som förbjuder för många motgångar.

    KRAM

  4. Tingeling skriver:

    Bläh, vad tråkigt. Att vänta igen..
    Hitta på nåt trevligt till helgen!

  5. Camilla T skriver:

    Usch, mitt hjärta blöder. Suck suck suck.

    …och som sagt… – ringa NU??? Du var väl redan halvvägs iväg..

  6. Anonymous skriver:

    Åhhhhhhhhh hann inte skriva ett lycka till imorse utan tänkte passa på och göra det på min rast.
    Hade ju sett framemot att du skulle jag mig med blåslampa;-)

    Stora styrke och tröstkramar till dig!

    Agapanthus

  7. sanna skriver:

    Vad jag blir lessen för din skull, söta vännen.

    Stor kram Sanna

  8. adde skriver:

    Suck…
    Ledsen för din/er skull.
    Kram

  9. Anonymous skriver:

    Stor kram från mig med.
    /Liv.

  10. Jenni skriver:

    Åh, vad trist. Är ledsen för er skull!

    Kram

  11. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Neeej!

    Vad otroligt tråkigt!

    Jag är så ledsen för er skull, ni behövde inte det också. Även om du har mycket annat fint i livet är ni så värda att få lite framgång på det här området också!

    Stora kramar

  12. Syster Anna skriver:

    Usch vad sorgligt. Och vad elakt av dem att ringa så sent…
    Jag känner precis igen det där, att du vill komma igång med nästa försök direkt.

    (Och jag själv blir ju inte mindre negativ heller, vi har också bara ett embryo i frysen. Hade varit skönt att ha två).

    Många varma kramar

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

