Tinselflickans arkiv

Ännu mer splittrad

Ingen har ringt.

Kan pusta ut nu. Kanske.

För när jag ringde för att boka in FET frågade de inte efter vilket nummer de kunde nå mig på. Men som tur är är maken hemma och dit har tydligen ingen ringt. Min mobil har inte ringt.

Insåg precis att jag helt glömt bort den där samtyckelappen. Den som maken måste skriva på för att säga att det är okej att vi stoppar tillbaks vårt gemensamma embryo i mig.

Eftersom han inte följer med måste jag ha den med mig, annars får vi inte göra FET. Så nu måste jag möta upp honom vid tandläkare för att hämta den förhoppningsvis påskrivna lappen.
Suck, hur kan man vara så här disträ?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. adde skriver:

    Äh, disträ och disträ… Du har ju fullt upp (skrev först full tupp) på jobbet.

    Tänker lite extra på dig just nu och några timmar framåt.
    Kram

  2. Amira skriver:

    Lycka till idag, det går säkert vägen! Kram!

  3. Sommartjejen skriver:

    Lycka till vännen!!
    Håller tummarna stenhårt för att det får lyckas den här gången. 🙂
    STOR KRAMIS

  4. Pia skriver:

    Du har ju mycket annat i huvudet också och det är väl på sätt och vis bra, även om det innbär omvägen till tandläkaren.

  5. Tilda skriver:

    Håller tummarna stenhårt för dig idag!!
    Stor stor kram till dig och ägget!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

