Tinselflickans arkiv

Telefonelände

Det finns ingen telefonkö.

Det tutar bara upptaget hela tiden.

Suck.


Uppdatering: Haha! Jag visste det – så fort jag skriver ett klagande inlägg kommer jag fram.
Torsdag kl 13.30 smäller det. Om embryot klarar upptining, vill säga. Så släpp inte era tummar riktigt än…

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. SANDRA skriver:

    Som med rökning, så fort jag tände en cigg kom busshelvetet.
    (Jag slutade -93.)

  2. Lillan skriver:

    Jag håller förstås tummarna (och käkar lite thaimat på torsdag för säkerhets skull!).

  3. Ingunn skriver:

    Tummar hålles!!!

  4. Salvia skriver:

    Heja, heja! Jag håller allt vad jag orkar!

  5. Betty2 skriver:

    Skönt att du kom fram till sist… Skall hålla tummarna HÅRT på torsdag!

    Kram!

  6. Tingeling skriver:

    och här var en till med tummarna i vädret! Nu jää*lar är det er tur, Tina!!

  7. Anonymous skriver:

    Illblå tummar i Linköping, 20 stycken .-)

    Kram Anette!

  8. Tinselflickan skriver:

    Sandra: Jo, precis så är det (slutade själv för två år sedan)!

    Tack alla för tummarna!

  9. fuksen skriver:

    & här kommer några till!!
    Kram

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

