Tinselflickans arkiv

Testdag 10

Näpp. Nada. Inget.

Och nu börjar jag få slut på idéer om hur jag ska redovisa mina negativa ägglossningstester. Så jag lägger väl ner snart.

I morgon är det dags att öppna mitt gratispaket, den som jag fick i posten från Clearblue, och inviga den. Sen ringer jag SU och frågar hur jag ska göra.

I morgon är jag på cykeldag 24. Skulle jag inte få utslag i morgon (och chansen är väl minimal) och med en lutealfas på normallånga 14 dagar kan det knappast vara så att jag kommer få ägglossning senare i veckan. Jag har aldrig haft en menscykel som varit längre än 35 dagar. 24 + 14 = 38. Matten går inte ihop.

Men då kanske jag hinner boka in lite bindvävsmassage, kolla läget med zonterapi och köra en mjukstart inför nästa månad. Fast jag måste erkänna att mitt lugn till trots är jag ganska irriterad. Jag vill ju sätta igång med nästa ivf snart. Det här sinkar mina planer rejält.

Postat i:Barnlöshet, FET och IVF, ,

No Responses Yet

  1. Betty2 skriver:

    Hmm, ja det verkar väl kunna bli en cykel utan ÄL tyvärr… Jag håller en tumme för omslag i morgon och blir det inte så hoppas jag att allt går enligt planerna nästa menscykel i stället. Trist när det strular så här…

    Kram!

  2. Anonymous skriver:

    Va’ skumt att det inte blir omslag för dig! Håller en tumme för att det blir imorgon ändå.
    Kram
    Agapanthus

  3. Erica skriver:

    Det är med ofrivillig barnlöshet börjat bli tjatigt tycker jag… Vi kanske ska göra något annat Tinsel. Vi kanske ska starta en modeblogg istället. Eller??!!

  4. Tinselflickan skriver:

    Ja, det gör vi Erica!! Fast den skulle vara rätt tråkig tror jag. Med tanke på att jag shoppar kläder typ en gång i månaden och sällan orkar bry mig om ”dagens outfit” så mycket. Så länge det hör ihop någotsånär…

  5. hermelinen skriver:

    Näää… Vad typiskt om ägglossningen får för sej att hoppa över just denna månaden…. Hoppas stickan ger utslag imorgon!

    kramar

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

