Tinselflickans arkiv

Agera mera

Ni kanske har missat det. Men det är flera som hoppat på uppmaningen att maila Clearblue och fråga om refillstickor. Och i en kommentar till inlägget nedan berättar Camilla att hon fått ett annat svar än jag och vissa andra. Så här skriver de nu:

Vi har märkt en ökad efterfrågan på refillteststickor, och för de kvinnor som testar under en längre tid, kommer vi därför i början på 2007 att lansera en ny produkt; Clearblue Fertilitetsmonitor. Produkten består av en monitor och teststickor för engångsbruk som köps separat. Monitorn ger dig sedan besked om din individuella fertilitetsstatus i tre olika nivåer.

Det är fan inte illa. Att de verkligen reagerar. Bra gjort tjejer!

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Hej
    Det kanske blir som en såndär Persona eller vad den nu heter som redan finns på marknaden…men förhoppningsvis bättre:)
    Nice work Ladies 😉

  2. Betty2 skriver:

    Tänkte precis samma som anonym, att det låter som en ”Persona”. Det är en mycket dyr dosa, som man sedan kan köpa lösa stickor till. Den är väl mest tänkt som preventivmetod (genom att berätta när man har ”säkra perioder”) men då kanske den här nya är ännu bättre på att säga när chansen att bli gravid är störst?

    Håller tummarna för att det skall bli omslag och FET snart. Kram!

  3. sanna skriver:

    Wow! Snyggt jobbat!

    KRAM Sanna

  4. Astillbe (Busan) skriver:

    Men den där monitoren från CB har jag läst i ett nyhetsbrev, tror det var från Storkhjälp, så den är planerad sedan tidigare.

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

