Tinselflickans arkiv

Of course

Självklart blev det inget omslag i dag. Attans också.

Blir det inget i morgon blir jag faktiskt sur.

Jäkla idiotkropp. Inga bäbisar blir det och nu kan den inte ägglossa på den dag den ska! *morr*

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Camilla skriver:

    Ja, varför? Kroppen – och livet – är inte lätt att förstå ibland… Suck.

    I tre månader har jag väntat på FET, tre månader som ändå har varit OK, för jag har nånstans vetat att ett visst datum kommer det ändå att ske. Men nu har jag kissat på den där stickan i över en vecka utan omslag. Det verkar alltså som om kroppen tänker spela mej ett spratt och välja att inte visa nåt på stickan just denna månad.

    Förstår hur du känner (till viss del iallafall).. Man blir GALEN på tid som går utan att ”rätt svar” ges!

  2. adde skriver:

    Typiskt! Lagen om tingens inneboende elakhet…

    Planera en riktigt bra ‘plan B’ som du är riktigt nöjd med, så skall du se att allt blir som du vill från början och det var helt onödigt att planera något annat. Murphy, du vet…

    😉

  3. Lillan skriver:

    Tack, jag vet ju hur det är att vänta och att inse att månaden inte kommer att lösa sig. JÄTTEKUL att ägglossa på Mallis och veta att man kommer hem en ynka dag för sent ;-( Gissa varför jag bestämde mig för stimulerad cykel månaden därpå…

    Förresten – mitt MVC-besök den 6/10 är flyttat, så jag och Carl kan komma tidigare än 13 till Göteborg. Det vore ju skönt att slippa lunchruschen!!!

  4. fuksen skriver:

    men Tinsel, har du slaaaaaaappnat av, bokat semester och skaffat hund?
    Inte?
    nej, tror 17 att det inte går vägen då.
    😛
    Du verkar må bra nu, skönt!
    Kram -och såklart håller jag tumme inför morgondagens!

  5. Betty2 skriver:

    Håller tummarna för att det skall bli omslag i morgon bitti!

    Kram!

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

