Tinselflickans arkiv

Bröllopsdag

Foto: Christer Olofsson

I dag är det fyra år sedan den här bilden togs. Jag är mer förälskad i honom i dag än jag var då, hur nu det är möjligt. Vi har det fantastiskt ihop.
Postat i:Kärleken

No Responses Yet

  1. Puffan skriver:

    Vilken underbart vacker bild. Man kan verkligen känna kärleken mellan er. Stort grattis på bröllopsdagen!

  2. SANDRA skriver:

    Fantastisk bild!

    (Och jo, jag ska till mässan idag. Efter 14 ungefär.)

  3. Diana skriver:

    Underbar bild! Ni ser ut som två filmsthärnor. 😉

  4. Hemlliz skriver:

    Grattis!!!

  5. Grodis skriver:

    Grattis på Er 4-åriga bröllopsdag! En underbar bild – full av känslor… laddad med kärlek & passion!

    Kram!!

  6. Linda skriver:

    Verkligen jättefin bild, det är så man ryser!!

  7. Salvia skriver:

    Vackert! Det är klart att kärleken växer och blir mer när man hittat rätt!

  8. Tingeling skriver:

    Håller med samtliga, vilken fantastisk bild!

  9. sanna skriver:

    Grattis vännen! Bilden är underbar.

    KRAM Sanna

  10. adde skriver:

    Grattis på bröllopsdagen!
    Kramar

  11. Anonymous skriver:

    Grattis på bröllopsdagen!

    kram gåtan

  12. Isidor skriver:

    ”Underbar bild! Ni ser ut som två filmsthärnor.”

    Är det så att ni faktiskt, på riktigt, ser ut som två filmstjärnor?

  13. Lillan skriver:

    Vilken underbar bild! Jag blir alldeles pirrig av att se den! Så otroligt intensiv och kärleksfull…

    Grattis på bröllopsdagen, hoppas att den blir alldeles underbar!
    Kram Lillan

  14. Tilda skriver:

    Grattis på bröllopsdagen!! Visst är det en speciell dag 🙂
    Kram

  15. Tinselflickan skriver:

    Tack för alla gratulationer och komplimanger! =) vi ska fira varandra på något sätt i dag, men exakt hur vet jag inte.

    Isidor: Det vet jag faktiskt inte. Kanske på en bra dag? ;o)

  16. Pia skriver:

    Grattis, grattis!

    Och ja, visst ser ni prcis ut sådär på riktigt, om inte ännu bättre 🙂

  17. mammamu skriver:

    Hur gör man för att se bilden?? Allt jag ser är den där trista fyrkanten med ett kryss i… 😦

  18. Brutalblå skriver:

    Grattis!!!
    Ni skänker verkligen hopp om kärleken och äktenskapet!

  19. Linda (Gosan) skriver:

    Grattis på bröllopsdagen!

  20. fuksen skriver:

    hurra på er bröllopsda’!
    fantastisk bild!!
    Kram

  21. Anonymous skriver:

    Håller med alla övriga: underbar bild och man kan verkligen känna kärleken och energin mellan er!
    GRATTIS på bröllopsdagen!
    Kram Humlan

  22. Anonymous skriver:

    Grattis! Du ser fantastisk vacker ut! Fin bild.

    Anna i Åbo

  23. Isidor skriver:

    Glömde nog skriva ”grattis”, men jag tänkte det.

    Nå, hur blev det nu till slut?

  24. Tinselflickan skriver:

    Isidor: Vadå? Hur blev vad? Bröllopsdagen?

    Middag på turkisk restaurang, fest på Stadsteatern och en skön promenad hem.

    Jag var kanonuppstressad på grund av några jobbgrejer men lugnade ner mig till slut och vi hade väldigt trevligt. Kom varandra nära igen. Det kändes bra.

  25. I nöd och lust skriver:

    Vilken fin bild!
    Underbart med kärlek som växer med tiden, det är ju just den sorten som man önskar alla!
    Vi ska gifta oss i juli nästa år och jag är redan skitnervös!

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

