Tinselflickans arkiv

Nähä

Ännu en nästan sömnlös natt på grund av ländryggen. Det var väldigt svårt att somna i går men som tur är lyckades jag till slut – de två nätterna innan har varit ännu jobbigare men av andra anledningar.

Jag vet inte om jag har möjlighet att uppdatera så mycket i dag, jag kommer att ha väldigt mycket att göra. Men jag kan säga som så att jag har ingen mens än så länge, och heller ingen mensvärk.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Astillbe (Busan) skriver:

    Neg test eller inte, det ser lovande ut för dig! Läste ett inlägg på en annan blogg om att embryon vid IVF växer saktare i början än ett ”normalt”.

    HÅLLER TUMMARNA SÅ HÅRT JAG KAN NU!

    😀

  2. Tilda skriver:

    Tjohooo, ingen mens, då hoppas vi fortfarande!!! *hoppas, hoppas, hoppas*
    Megakram
    Tilda

  3. Nathalie Winberg skriver:

    Yes, då kan jag gå till skolan i frid 🙂

    Tittar in ikväll igen.

  4. Anonymous skriver:

    Håller mina tummar för dig och din man!!!!!

  5. skåneAnna skriver:

    *TUMMAR*

  6. Anonymous skriver:

    Håller tummarna hårt för dig!
    Kram Agapanthus

  7. Umeboshi skriver:

    O jisses, en dag till i nervös förväntan för er skull… Hur ska jag kunna koncentrera mig under min intervju..? IIIIIK!!!

    Jag får be Madde hjälpa mig att hålla tummar, hon är ju hemma med mig idag 🙂

  8. Pia skriver:

    Du kanske är upptagen men så fort du får en ledig stund måste du kasta dig på tangentbordet och meddela hur det går. Vi tumhållare håller andan (och tummarna förstås)! 🙂

  9. Sanna skriver:

    Sen plustestare (som Annzan skriver) sådan är jag med ju. Men man kan ju tycka att ni har fått vänta tillräckligt… Har inte de som bestämmer någon slags fingertoppskänsla för sådant här?!

  10. Salvia skriver:

    Jösses. Hur ska nerverna hålla?

  11. Fuksen skriver:

    men hjärtat. det här är ju värsta cliff-hangern. Hoppas du inte känner dig stressad av allas intresse…..
    För din, makens och bonusens skull, håller jag tummar och tår och önskar av hela mitt hjärta att det denna gång blir ER tur.
    Tusen kramar!!

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

