Tinselflickans arkiv

Inget nu heller.

Jag brukar iofs börja blöda på natten men jag hade för mig att det var natten innan, så jag hade liksom ställt in mig lite på en obehaglig överraskning i morse. Men icke.

Behagligt nog har jag fullt upp med annat i dag så jag hinner verkligen inte fundera på vad som händer mer än då och då. Jag hade nog blivit tokig annars.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Malyn skriver:

    Gud så spännande, hoppas av hela mitt hjärta att du har ett litet pyre därinne som vill stanna kvar i 9 månader.

    Håller tummarna hårt!

    Kram Malyn

  2. Umeboshi skriver:

    Ja du… överlämna tokigheterna till oss som följer dina äventyr istället 😀

  3. adde skriver:

    Jaa, låt oss bli tokiga istället… 😉

  4. Lillan skriver:

    Jag vågar knappast sätta ord på alla känslor – brukar ju verkligen vara försiktig med att trissa upp förväntningarna eftersom fallet blir så hårt (och deppgropen så djup), ju mer man har låtit sig själv tro på det där miraklet! Så jag säger bara att jag håller tummarna och att det väl ser hyggligt bra ut??? Du använder ju inga proggisar eller annat som skulle kunna förorsaka lite hormonell hicka…

    kram igen!

  5. Astillbe (Busan) skriver:

    Ojoj så spännande det är nu!!! Hoppas så att ni lyckas nu!

    KRAMAR

  6. Ms Keep Your Distance skriver:

    jag håller tummarna!

  7. Millan skriver:

    Har följt din kamp länge och håller alla tummar! Det är din tur nu! Kram

  8. Tinselflickan skriver:

    Tack alla snälla, rara söta för era uppmuntrande ord och tummar! Ni anar inte hur mycket det betyder för mig att ni är så peppande. Trots att jag inte hinner svara…

    Kram!

  9. skåneAnna skriver:

    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*
    *tumme*

  10. Johanna skriver:

    åh herregud vad spännande!!Jag tittar in på bloggen din varje dag för att se vad som hänt!Håller tummarna och känner på mig att det blir bra det här =) Kram Johanna! (Slösa in the city)

  11. Erica skriver:

    Hej Tinsel! Jag försökte skriva en hoppas-kommentar till dig innan men sidan flippade ur, sedan såg jag att du hade skrivit en likadan kommentar hos mig. Jag hoppas på dig nu. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. KOM IGEN NURÅ!!!!!!

  12. Nathalie Winberg skriver:

    Aarghh var o dansade nu o biter mig i knogarna när jag väntar på att sidan laddas.. hoppas att du inte uppdaterat.. Och det hade du inte! ^_^ Super!

  13. Cinks skriver:

    Håller tummarna jättehårt! =D

  14. Pia skriver:

    Tummar, tummar!!!!!

  15. Arletta skriver:

    Följer dig med spänning och håller tummarna!

  16. Adde skriver:

    Precis tillbaks från en ölfestival och måste kolla… Inga nyheter är goda nyheter!!!

  17. Anonymous skriver:

    Håller också mina tummar hårt för dig, Tina. Hoppas verkligen att det är er tur nu.

    Kram Liv.

  18. Anonymous skriver:

    Håller andan varenda gång jag gått in på sidan idag…inga nyheter ännu och jag hoppas det är goda nyheter.

    Hoppas, hoppas, hoppas!!!
    // WitcOfEast?

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

