Tinselflickans arkiv

Vardagsflykt


Så här har jag och maken tillbringat kvällen och eftermiddagen. Uppflugna på soffan framför ett gäng bra och spännande tv-serier. Äkta flykt från vardagen. Och riktigt, riktigt skönt och mysigt. Att rekommendera så här i ruvningstider.
Postat i:FET och IVF, Kärleken,

No Responses Yet

  1. varanen skriver:

    ‘Ruvning’…bra ord. Låter roligare (och mer kläckningsanticiperande) än ‘Cocooning’!

  2. skåneAnna skriver:

    TV är väl bästa ”flykten” – tiden går liksom utan att man märker det!
    Själv ska jag bänka mig framför gårdagens CSI nu på morgonkvisten…
    Som vanligt önskar jag dig alla lycka!!
    *tumme*

  3. Tinselflickan skriver:

    Varanen: Jag ruvar ju på ett befruktat ägg… Ett vedertaget begrepp inom IFVosfären. ;o)

    Karriärmamma: Ja, jag är lite sur för jag missade CSI i går, vi kollade på förra lördagens avsnitt av den där engelska patologserien vars namn jag tillfälligt tappat bort, sen kollade vi på ett avsnitt av brittiska musikdokumentären Dancing in the streets, om musiken på 60-talet, och efter det förra veckans avsnitt av Prison Break. Sen var det dags att sätta på tv:n och kolla på gårdagens avsnitt av Prison Break!

  4. Anonymous skriver:

    såg mysigt ut!

  5. Isidor skriver:

    Ett hett tips om man behöver mycket vardagsflykt är den stora Vänner-lådan med 120 timmar snygga, poppiga, roliga spännande människor som fikar för mycket och har bisarra förhållanden.

    Det blir ungefär 10 spänn i timmen att glo på, och varar i månader.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

