Tinselflickans arkiv

Vrak

Jag tror jag håller på att bli förkyld. Min bonusson har haft feber i några dagar och även om jag inte varit hemma så mycket känner jag mig extremt hängig. Ont överallt, jag fryser hela tiden och så är jag skittrött. Fast tröttheten beror nog på att jag sover dåligt.

Jag har sjukskrivit mig i morgon och på tisdag. Sen är jag ledig i några dagar innan jag börjar jobba igen. Med tanke på alla känslor som kommer att spira i veckan, vare sig de är negativa eller positiva, känns det som om jag behöver lite lugn och ro. Speciellt med en förkylning i kroppen.

*snörvel*

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Nathalie Winberg skriver:

    Jag träffade precis sambons syskonbarn, söta som socker allihopa men den minsta klänger på mig som en liten apa. Så plutar hon med munnen o sträcker fram hela huvudet, jag vet att hon varit sjuk och att hela deras familj är sjuka, men vad gör man?

    *smack*

    hostmedicin
    esberitox
    echinaea
    bafucin
    alvedon…

    gonatt:D Krya på dig 🙂

  2. Betty2 skriver:

    Tråkigt med förkylning. 😦 Hoppas det hjälper med lite ledighet och vila så att du snart mår bättre igen.

    Krya-På-Dig- + Lycka-Till-Kramar i massor!

  3. Salvia skriver:

    Här är en till som snörvlar…

    Krya på sig!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

