Tinselflickans arkiv

Liten önskan

Snälla den som bestämmer hur jag mår och vad jag tänker:

Kan jag inte få jobba ifred från och med i morgon och till och med tisdag? Slippa djupanalyser av olika magkänslor och låta bli att klämma på tuttarna i en förhoppning om att de ska ömma lite… ?

Snälla? I alla fall under arbetstid?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. JENNI skriver:

    Å, vad jag önskar att det fanns någon som såg till att man blir lugn. Blir klockan tio och ingen har ringt får jag också bli en ruvare…bara det inte ringer…

    Önskar dig verkligen lycka till!

  2. sanna skriver:

    Amen!

    BAMSEKRAM från Sanna

  3. Tingeling skriver:

    Det är OMÖJLIGT att låta bli att grubbla – det är väl bara att acceptera att det är så och tillåta sig själv att fundera, grubbla och känna efter, allt vad man orkar!
    Önskar dig ett skönt veckoslut! KRAM.

  4. Tinselflickan skriver:

    Jenni: Hoppas, hoppas att ingen har ringt dig än och att ingen ringer. Lycka till!

    Sanna: Yupp. Kram tillbaks!

    Tingeling: Du har så rätt så. Men det skulle vara skönt att slippa när jag arbetar, för annars jobbar jag rätt dåligt. Å andra sidan kanske det är ok att inte vara på topp jämt.

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

