Tinselflickans arkiv

Busy, busy

Sedan i går är jag ledig i fyra dagar, och såg i söndags framför mig hur de här dagarna skulle fyllas av lättja, en massa bloggande, betapetande och framför allt funderingar om vad som händer i min kropp.

Men icke.

I går kväll var jag på Publicistklubben västs månadsmöte och lyssnade på en frågestund med Tomas Tengby och Harriet Persson, kvinnan som anses vara en av de bästa förhörsledarna inom Västra Götalandspolisen*.

I kväll ska jag träffa ett gäng göteborgsvioler**, i morgon ska jag handla födelsedagspresent till maken med bonusen (eller möjligtvis på torsdag) och på torsdag lunch ska jag på styrelsemöte. På torsdag kväll är det Iris-träff. Och på fredag börjar jag jobba igen. 11-21. I fem dagar.

Jag kommer inte hinna tänka ens en gång. Hoppas jag.

* Det var för henne som Bobbys mamma erkände, och berättade var pojkens kropp fanns.
** Styvmammor.

Postat i:Livet

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

