Tinselflickans arkiv

Tadaaaaaa!!!

Här är den. Krönikan alltså.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Fenomenalt bra skrivet, som vanligt!!!!!

  2. Humlan skriver:

    Jättebra skrivet Tina, du är bäst!

  3. sanna skriver:

    Gud vad bra, Tina! Jag berörs verkligen av din text trots att jag borde vara van att läsa dina alster.

    BAMSEKRAM!

  4. Lillan skriver:

    Modigt, underbart, tårframkallande! Jag är så stolt över att ha en så duktig tjej som du som vän!

    //Lillan

  5. Solkatten skriver:

    Instämmer med alla föregående inlägg. Helt enkelt jättebra!

  6. Diana skriver:

    Superbra!

  7. Viol-jennie skriver:

    Jättebra skrivet. Måste också säga rent spontant: Shit vad snygg du är på bilden! Fast det hör väl inte hit egentligen 😉

  8. Fuksen skriver:

    Instämmer helhjärtat i hyllningskören!
    Dessutom tycker jag att det är toppen att du kan ge oss alla en röst, för säga vad man vill, men en krönika i tidningen når fler än bara de närmast sörjande.
    Vi vet redan vilket råtthål barmlöshetsträsket är, men om fler får chansen att inse det ökar chansen att det kommer upp på agendan!
    PS och vad snygg du är!! 🙂

  9. Anna skriver:

    Helt enkelt skitbra!
    Heja Tina!!!

  10. Tingeling skriver:

    Go Tina! 🙂

  11. Grodan skriver:

    Go Tina, go Tina, go Tina! ;-D

    Vilken jättebra artikel du skrivit! Så starkt och modigt gjort av dig, vackra fina du!

    Kram!

  12. Tinselflickan skriver:

    Jisses, jag blir nästan generad av alla lovorden.

    Tack, tack, tack.

    Jennie: ja, jag har faktiskt fått mail av läsare som vill bjuda ut mig ett par gånger – de gillar tydligen min byline-bild… ;o)

    Fuksen: Precis så tänker jag. Det är därför jag tycker det är viktigt att vi barnlösa syns och som jag brukar säga – är det någon som kan tänka sig att ställa upp i en artikel (helst på bild) så skriver jag gärna. Vinklar finns det gott om.

  13. Anonymous skriver:

    Kalasbra!
    Säger det igen; Du har lärt mig så mycket som jag verkligen har nytta av i mötet med andra människor.

    Tack/Anette

    Dessutom tipsar jag friskt om denna sida:-)

  14. Pia skriver:

    Jättebra! Och sen säger jag som Jennie: skitsnygg bild! Och tänk att du dessutom ser ännu bättre ut IRL 😉

  15. SANDRA skriver:

    Snyggt!
    *kram*

  16. Jenni skriver:

    Jättebra artikel! Du bör nog fundera över den där boken igen..:)

  17. Salvia skriver:

    Håller med; bra jobbat!

  18. Carnesir skriver:

    Jag är så stolt över att du vågar föra vår (ofrivilligt barnlösas) talan!

  19. Linda (Gosan) skriver:

    Toppen! Du är så modig som skriver utifrån dig själv, det är lättare att ta till sig då.

    Kram!

  20. Annica skriver:

    Otroligt bra skrivet. Man berörs verkligen av din text, speciellt som man så lätt kan leva sig in i den.

  21. Ida Thunberg skriver:

    Jättebra krönika Tina! Du är cool/stark/duktig/allt sånt/ som vågar dela med dig. På ett lättillgänlig sätt dessutom.

  22. Tilda skriver:

    Du är grym, vännen! Jag förstår att det är svårt att begränsa sig när man ska skriva om det men det gjorde du med bravur 🙂 Megakramar från Tilda

  23. Tinselflickan skriver:

    Åh vad ni är rara! Jag blir alldeles generad av allt beröm…

    Tack!

  24. crrly skriver:

    Bra skrivet, modigt, utlämnande, du är så stark, intelligent och vacker, sötnos! 🙂

  25. Applecore skriver:

    Jätte-, jätte-, jättebra krönika!!!

  26. Umeboshi skriver:

    *applåder*

  27. Ingunn skriver:

    Kanonbra! BOK!!!!!! 😀

  28. bono skriver:

    Instämmer i hyllningskören, verkligen superbra skrivet! Det betyder massor att du vågar skriva så personligt om barnlöshet.
    Och du är verkligen snygg på bilden 🙂

  29. Frida Boisen skriver:

    Du är ett ess Tina! Krönikan träffar rätt in i hjärtat. Och förhoppningsvis rätt in i de politiska plånböckerna också.

  30. Cinks skriver:

    Verkligen stort grattis till en suverän, lättförstålig, lätt-att-ta-till-sig – och behövlig (!)artikel.

  31. Tinselflickan skriver:

    När jag mår dåligt en dag, eller tycker att jag suger som skribent, ska jag ta fram alla era kommentarer och bara mysa.

    Stor puss på er alla!

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

