Tinselflickans arkiv

Tröst

Min man pussade mig i pannan och höll om mig hårt efter att jag berättat för honom om mina känslor kring det som står i inlägget nedan.

Men älskling – du och jag, vi är så bra ihop. Det kan bara inte vara meningen att vi inte ska få barn, tröstade han mig med.

Visst är han fin?

Postat i:Barnlöshet, Kärleken

No Responses Yet

  1. Salvia skriver:

    Nu fick jag ju tårar i ögonvrån…

  2. crrly skriver:

    Mm.

  3. Cinks skriver:

    Tur att man har’om som kan puffa oss uppåt när det känns neråt…

  4. dagmara skriver:

    Och lyssnar på homom, bra pojke:) Jag önskar dig allt lycka och hoppas verkligen att din tid kommer nu.

  5. Maria Byström skriver:

    Jättegulligt.

  6. Tinselflickan skriver:

    Japp. Jag har sagt det förr, men jag säger det gärna igen: Det finns en anledning till att jag vill ha barn med den här mannen.

    Han är bara bäst.

  7. Lillan skriver:

    Jag håller med honom fullständigt och då har jag ju ändå bara träffat ENA halvan av er som härligt par!

    Vill så gärna peppa dig gumman, men just nu vet jag inte hur! Stor kram är det enda jag kan erbjuda…

  8. Tinselflickan skriver:

    Det räcker bra med dina kramar, Lillan!
    Kram

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

