Tinselflickans arkiv

Lite nonchis

Maken kommer in i arbetsrummet med ett kuvert i handen.

Vi har fått brev från Sahlgrenska, säger han och viftar med ett gult papper.

Va? Varför då? undrar jag.

Han tittar på mig konstigt.

Det tog mig säkert en hel minut att förstå att det var inför vårt frysförsök. Jag är fortfarande fast i sommarlunket. Gud så skönt.

Postat i:FET och IVF, Kärleken,

No Responses Yet

  1. Lillan skriver:

    Ja VARFÖR skulle de vilja kontakta dig??? *ler*

  2. dagmara skriver:

    Jag väntar redan 6 månader för min forsta ivf. Lucky you:)Lycka till:)

  3. crrly skriver:

    Ska svara på din bok-kullning strax, tills vidare ser jag fram emot dina svar på detta:

    http://crrly.blogspot.com/2006/08/crrly-listar-4×9-saker.html

    😉

  4. crrly skriver:

    Bah. Här är hela adressen:

    http://crrly.blogspot.com/2006/08/
    crrly-listar-4×9-saker.html

  5. crrly skriver:

    Jag svarade på bokfrågorna igår sen! 🙂 Det blev lååångt…

  6. Tinselflickan skriver:

    Ja, det undrar man, Lillan!

    Dagmara: Ja, jag väntade ju i över ett år innan vi körde i gång (privat, orkade inte vänta längre) så jag vet hur du känner dig ungefär.

    Crrly: Ska kolla när jag återhämtat mig från semester med barn. Det blir nog i morgon. När jag börjar jobba igen.

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

