Tinselflickans arkiv

Hoppsan hejsan

Jag börjar testa med ägglossningsstickor 20/8 och tio-tretton dagar framåt. Tre dagar efter omslag (förutsett att jag får något) gör de återföringen. Om något av våra embryon klarar av att tinas upp.

Det är många om men det känns ganska skönt att vara back in the saddle igen. Jag tror jag orkar bättre nu.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Salvia skriver:

    Heja! Jag håller på dig!

  2. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Hur många ägg var det ni hade i frysen? Något måste väl klara sig tycker man!

  3. crrly skriver:

    Ojojoj, vad spännande!!! 🙂

  4. Ingunn skriver:

    Får jag fråga hur dom går tillväga med upptiningen? Tar en i taget, kollar om det är OK, och tar sedan nästa om det första visar sig inte fungera, eller tar det för lång tid?
    Bara nyfiken….
    ..och hoppfull! 🙂

  5. Ulla skriver:

    Jag sällar mig till hållatummarna-gänget!

  6. sanna skriver:

    Nu jävlar… de kommer att vara blå ett tag framöver. Tummarna alltså!

    KRAM

  7. Harmony skriver:

    heja heja heja

    Ska hålla tummarna mentalt tills det finns besked att få! Någon gång blir dina obarn till barn..

  8. Adde skriver:

    Yey! ‘Äntligen’ dags 🙂
    Håller tummarna!!!

  9. Tinselflickan skriver:

    Tack för alla tummarna! =)

    Bridz: Vi har två embryon i frysen hos Sahlgrenska. Åtta hos Carlanderska men de kostar ju tio papp styck att tina upp… Så vi siktar på våra två landstingsembryon och hoppas att de klarar sig…

  10. Tinselflickan skriver:

    Ingunn: Jo, de tar en i taget. Det vore synd att behöva kasta något…

    De tinar upp dem på förmiddagen och har något gått snett ringer de mellan 9 och 10 på morgonen. Så ni kan ju föreställa er att jag kommer vara nervös den dagen.

  11. Linda skriver:

    Lycka till! Och hoppas att det lyckas för er denna gången!

  12. Tinselflickan skriver:

    Tack, tack, Linda!

Kommentera

Besökare

  • 142,558 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

