Tinselflickans arkiv

Note to self

Måste verkligen komma ihåg min andningsövning som jag ska göra varje kväll.

Det är bindvävsmassören som tycker det är bra om jag andas in så mycket jag kan, räknar långsamt till tre, sen andas ut så mycket jag kan, håller andan och räknar till tre, och upprepar sen det hela 8-10 gånger.

Det ska liksom förbättra den process hon satt igång.

Hittills har jag kommit ihåg den ibland. Men nu måste jag skärpa mig.

Postat i:Barnlöshet,

No Responses Yet

  1. Tinselflickan skriver:

    Jisses. Hade glömt bort detta helt.

    Måste. Komma. Ihåg.

    Och om någon undrar varför jag kommenterar mitt eget inlägg är det för att jag tror att jag i morgon kommer att ha glömt att jag skrev detta och kolla upp min ”nya” kommentar… Så blir jag påmind!

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

