Tinselflickans arkiv

Djupt andetag…

Okej, här är den. Den nya versionen. Tinselflickans blog 2.0.

Vad tycker ni?
  Snyggt!
  Okej
  Fult
 
Free polls from Pollhost.com

Postat i:Meta

No Responses Yet

  1. Pia skriver:

    Jag tycker det är fint, men länkarna kanske skulle ha lite tydligare färg så de inte riskerar att smälta in i bakgrunden?

  2. Tinselflickan skriver:

    Grejen är att de har en rätt tydlig färg men att de besökta länkarna inte har det.

    Jag får titta på saken.

  3. Pia skriver:

    Men länkarna till höger som listar andra bloggar etc, de har den ljusare färgen som syns mindre bra när man inte har klickat på dem och mörkare färg på de man har besökt.

  4. Tinselflickan skriver:

    Vad konstigt, det är tvärtom hos mig…

  5. Tinselflickan skriver:

    Nu har jag ändrat färgen på besökta länkar helt, till en lite mörkare nyans. Tror det ser bättre ut nu.

  6. Ulla skriver:

    Det känns lite jobbigare för mina ögon att läsa med denna nya färg, men jag tänker fortsätta läsa oavsett vilken färg du väljer!

  7. Nathalie Winberg skriver:

    Kalibrera din skärm först när du väljer färger, har man en lite ljus/mörk skärm ser det väldigt annorlunda ut på andra håll 😛
    Det smälter samman lite lite nu, men inte så farligt. Det vita är jobbigt att läsa mot den blå bakgrunden.

  8. Tinselflickan skriver:

    Jag har ändrat bakgrundsfärgen till något mindre skarpt, tror att det borde underlätta lite. Jag kommer säkert att pula med det här ett tag till innan jag är helt nöjd men jag är tacksam för era synpunkter.

  9. Ulla skriver:

    Men nu är ju allt grått! Det var finare tidigare. Men som sagt, jag läser oavsett färg.

  10. Tinselflickan skriver:

    ja, Ulla, jag tyckte själv det var finare tidigare. Men det här kanske är mer lättläst?

    Jag kanske byter tillbaks i morgon.

  11. Astillbe (Busan) skriver:

    😉 Sitter också och filar på nytt utseende! Har hållt på sedan i maj men blir ju ALDRIG färdig! 😉

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

