Tinselflickans arkiv

Online igen

Datorn har varit ovanligt seg så min man rådde mig att installera om Windows XP.

Det har gått jättebra.

Förutom att jag raderat alla mina mail. Jag trodde jag hade exporterat dem, inklusive alla mapparna, men det hade jag inte.

Så nu får jag starta om. Flera hundra mail är borta.

Ja, jag förstår att detta inte har ett dugg med vare sig barnlöshet, ivf eller något annat att göra men någonstans måste jag göra av med min irritation. Och frustration.

Grr.

Postat i:Övrigt

No Responses Yet

  1. lillan skriver:

    Har du raderat adresserna också? Jag lyckades göra det en gång och var verkligen otröstlig i en vecka efteråt!

    Själv har jag lyckats försnilla min förlossningsberättelse – hade den på min gamla hemsida och den finns inte längre… SUR!!!

  2. crrly skriver:

    Å, hjälp, å, hjälp… 😮 Helt säker på att de inte går att få fram…?

  3. Max skriver:

    Med lite tur kan man kanske få fram filerna igen… men det är inte lätt att göra på egen hand… och inte gratis att få nån annan att försöka. 😦 Dock finns det en massa fler program för att göra sånt nu än för fem år sen. 🙂 *Gjorde en sökning på ”File Recovery” på google*

  4. Tinselflickan skriver:

    Adresserna har jag sparat men mailen är borta. Det går säkert att lokalisera dem kanske men jag vet inte om jag orkar. Det är typ två mail av hundra som egentligen är viktiga och då känns det som om jag får stå ut med att ha missat lite.

    Värst är dock alla mail med mina olika lösenord. Jag gjorde inga backup-kopior av dem eftersom jag var så säker på att det gick att kopiera. Men tji fick jag.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

