Tinselflickans arkiv

Delmål ett avklarad

Har bokat en tid för bindvävsmassage i morgon klockan 12. En timme.

Rapport kommer.

Postat i:Barnlöshet,

No Responses Yet

  1. Solkatten skriver:

    Vad spännande! Jag kör på med mina akupunkturbehandlingar och måste säga att oavsett vad det ger i slutändan så känns det skönt att ”ta kontrollen” och faktiskt påverka det lilla man kan i den här karusellen. Lycka till i morgon!

  2. Arletta skriver:

    Bindvävsmassage? Nu får du gärna berätta mer. Aldrig hört talas om. Låter spännande!

  3. sanna skriver:

    Jag vill ha rapport! Jättespännande.

    KRAM

  4. Lillan skriver:

    Vill inte skrämma dig, men jag har hört att det gör horribelt ont!!! Rapportera gärna när det är klart…
    //Lillan

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

