Tinselflickans arkiv

Nu ger jag upp

Då och då läser jag Skugges blogg bara för att ha något att reta mig på.

Det går inte längre.

Jag trodde att hon skulle gravidblogga på sin betalblogg. Men nu har det spridit sig till Expressen-bloggen. Och hon bara gnäller.

Jag kan inte med höggravida som bara gnäller.

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Medberoende skriver:

    Jag förstår att sånt stör dej,
    & sånt kan störa mej en del med faktiskt, för sen när blev det en sjukdom att vara gravid.
    Nu har ju inte jag läst den bloggen du pratar om iofs 😀

  2. Pia skriver:

    Arrghh, nu fick du mig att gå dit och läsa och störa mig på en annan sak än gravidgnället…

  3. Diana skriver:

    Ahh, såna som Linda Skugge ska ignoreras och tigas ihjäl, jag kan inte med henne…

  4. Lillan skriver:

    App, app, app… Jag avskyr Linda Skugge, men kan ändå inte låta meningen ”sen när blev det en sjukdom att vara gravid” passera. Att vara gravid i sig är ingen sjukdom, men foglossning så att man måste ha kryckor, illamående så att man inte får behålla någon mat på flera månader, ischias så att man inte kan gå i trappor, karpaltunnelsproblem så att man inte kan bära något, förhöjt blodtryck och andra grejer många faktiskt drabbas av är ju inte precis FRISKA tillstånd! Hade män kunnat bli gravida hade de blivit sjukskrivna från den dag de fick positivt på stickan!

  5. crrly skriver:

    Nej men usch, ta bort henne, hon är äcklig.

  6. Umeboshi skriver:

    Kan man säga annat än håhå jaja… klarar inte av att läsa hennes alster oavsett form…

  7. Tinselflickan skriver:

    Lugn, lugn Lillan! =)

    Självklart finns det graviditetskrämpor som är mer än bara krämpor.

    Men Skugges gnäll står mig upp i halsen speciellt eftersom hon raljerar över allt annat som inte hon nojar över. Alla som inte gör som hon är typ dumma i huvudet.

    Äsch. Jag behöver inte förklara. Hon är bara för mycket. Måste komma ihåg att ta bort henne från min favoriter-lista.

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

