Tinselflickans arkiv

Ego ego

Surfade runt lite på Bloggportalen och hittar mig själv som nummer tio inom kategorin Föräldraskap och barn*. Jag är både tionde mest besökt och kommer på tionde plats vad gäller betyg**.

För att inte ens ha några barn är det jäkligt bra, tycker jag.

Tack!

* Och anledningen till att jag finns i dels den kategorin är att jag anser att barnlöshet hör dit. Jag finns även inom journalistik-kategorin.

** 87 (!) personer har tyckt till om den här bloggen.

Postat i:Meta

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Grattis!

    Du är verkligen läsvärd, både matnyttig och roande. Dessutom är du en duktig skribent som skriver ofta och intressant.

    Men mest av allt så läser jag för att du har gjort mig personligt engagerad i er kamp mot barnlösheten. Jag går här hemma och hoppas på att det snart är dags för er.Vi som inte ens känner varandra:-)

    /Anette.

  2. Betty2 skriver:

    Nu är du den 9:e mest besökta (inom den kategorin)! 😀 Och på delad 2:a-plats i betyg. Inte illa! 🙂

    Jag känner det som att du även för min talan, som ofrivilligt barnlös, så det är verkligen kul att du har fått så många läsare! Hoppas Sverige/Världen lär sig en del tack vare din blogg. 🙂

  3. Betty2 skriver:

    I förra kommentaren syftade jag på kategorin ”föräldraskap…”. Ser nu att du i den andra kategorin (journalister o media) ligger ännu bättre till! 🙂 6:a på mest besökta och 1:a i betyg!!! 🙂
    I alla fall just nu. 😉

  4. Tinselflickan skriver:

    Jag tackar ödmjukt.

  5. Adde skriver:

    Håller med Anette 100%!!!
    (ALLT hon skrev…)
    Kramar

  6. Tinselflickan skriver:

    Vad ni är rara!

  7. Pia skriver:

    Det är ju för att du är så himla bra och läsvärd i alla kategorier!

    BTW: Vilket fint semesterfoto du skickade 🙂

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

