Tinselflickans arkiv

Ansdags

I går ägnade jag dagen åt att ansa mig. Noppra benen och vaxa ansiktet. Nu är jag len och fin. Men lite rödprickig.

Hinner knappt blogga något för när jag jobbar har jag fullt upp med att arbeta (!) och när jag inte jobbar sover jag. Typ.

Men ska försöka skriva ner några funderingar i morgon. I dag, menar jag. Har ett gäng på lager.

Fast jag ska också hinna se fotbollen. Så ha inte för stora förhoppningar.

Postat i:Övrigt

No Responses Yet

  1. world champ stephen neal skriver:

    Hey there. Gaze into my hypnotic beard. Get lost in it’s freedom.

  2. Lillan skriver:

    Är du tillgänglig något i morgon eftermiddag? Maken, sonen och jag ska träffa andra Julibarn på förmiddagen och sedan skickar jag hem dem med tåget kl 12:42 och ska sedan vänta på min kollega till ca 16:30 (då vi ska på förfest till Robbie Williamskonserten)… Har du tid med lunch/fika? Du kan väl skicka ett SMS eller svara här…

    //Lillan

  3. Tess skriver:

    Åh, jag skulle också behöva en ansning … Ska kanske ta itu med det nu när lillfia sover.

    Sköt om dig, titta och njut ikväll/eftermiddag.

    Vi kan gott vänta på dina intressanta blogar ett tag till 😉

  4. crrly skriver:

    Jag är med ansad och fin! 🙂

    Förresten, en svinbra länk: http://www.fertilitet.se

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

