Tinselflickans arkiv

Typiskt

att det är just nu som maken är som mest stressad.

Just nu hinner vi knappt prata med varandra. Älsklingen har massor att göra, ska iväg i helgen och på måndag börjar jag jobba igen. Han jobbar järnet nästa vecka han med.

Men vi lyckas alltid hitta en liten lucka någonstans, och komma varandra nära igen. Hoppas vi hittar den snart.

Postat i:Kärleken

No Responses Yet

  1. Hoppfullan skriver:

    Hejsvejs! Kommer ihåg från ditt förra försök att du berättade att ngt som trots allt var positivt i eländet, var att du och din man kom varandra närmre! Just detta upplever jag med min sambo denhär gången – alltid något. Hoppas ni snart hittar tiden!
    Kram

  2. SANDRA skriver:

    Jodå , det gör ni.

  3. Tinselflickan skriver:

    Japp, vi hittade den faktiskt igår kväll.

    Mer om det i ett annat inlägg.

Kommentera

Besökare

  • 142,522 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

