Tinselflickans arkiv

Och så var det bara tre kvar…

Mina musketörsgrupper har haft varierande framgångar.

Av bloggmusketörerna har två testat plus, en är kvar och det är jag.

Av irismusketörerna har två testat negativt, en är kvar och det är jag.

Av violmusketörerna har en testat negativt, två är kvar – jag och Hoppfullan. Det finns en fjärde violbubblare som också har ett litet frö i magen och eftersom det fanns fyra musketörer kan hon räknas här också. Så egentligen är vi tre kvar.

Undrar vilken trend jag ska följa. Bloggmusketörernas eller irismusketörernas.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Linda (Gosan) skriver:

    Jag tycker att du ska hålla dig till bloggmusketörerna! *bestämmer*

  2. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Håller med Linda!

    Det är faktiskt det enda rättvisa!

    Även om jag inte ser någon rättvisa i att irisarna testade negativt, det borde ingen behöva göra!

  3. Hoppfullan skriver:

    Hej! Håller förstås med föregående talare! När var det nu du hade testdag? Jag har 4/6, rätt lång tid kvar tycker jag. Inga särskilda symptom…
    Stor kram från
    Hoppfullan

  4. Tinselflickan skriver:

    Jag har också 4/6, på dag 18 efter ET men eftersom mannen är bortrest då så testar vi på fredag morgon.

    Bara fem dagar kvar och inte ett symtom i sikte…

    Kram!

  5. Millan skriver:

    Hej!

    Brukar läsa din blogg, och tänkte bara säga att jag kommer att hålla tummarna för dig på fredag! Och bara så du vet, jag hade inte heller några symptom…;-)

  6. Anonymous skriver:

    Häng på bloggmusketörerna, vetja!! Och glöm sen inte att vi är många violer också som vill jubla över just din lilla violknopp…

    Stor kram!

    Devali

  7. Anonymous skriver:

    Devali, som ju heter Selene i violsammanhang… *glömde*

    Kram igen!

  8. Sanna skriver:

    Jag håller tummarna så de vitnar för er allihop. Skit i symtomen(jag hade inga sist)!

    BAMSEKRAM

Kommentera

Besökare

  • 142,668 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

