Tinselflickans arkiv

Orolig timme

SU ringer mellan 9 och 10 om det skulle vara något fel, eller om de skulle vilja ändra tiden för återförandet på grund av att äggen delar sig för långsamt.

Behöver jag säga att jag är hur nipprig som helst?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Astillbe (Busan) skriver:

    Det kommer att gå jättebra ska du se.

    När skall du dit för insättningen?

    Tummarna hålles stenhårt gumman!

    Kramar

  2. Tinselflickan skriver:

    Vi ska vara där 13.30.

    Och ingen har ringt än.

    Vågar inte kolla upp en vagn innan ödestimmen är slagen… Om ifall att.

  3. Anonymous skriver:

    Tina! Håller alla tummar och tår jag kan!! Hoppas såååå att allt ska gå bra!

    GIGANTISK styrkekram från Lilla Häxan

  4. Anonymous skriver:

    Hjälp, mina tummar håller på att bli blå!!!

    jättebamsekramen /gåtan

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

