Tinselflickans arkiv

Hjälp!!!

Klockan 10.04 ringde telefonen – ett dolt nummer.

Snacka om att jag blev livrädd!

Men det var någon från jobbet som hade en fråga.

Jag är fortfarande helt skakig efter skräcken.

Tror ni jag kan andas ut nu?

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Svar: Ja!

    Kram Anette.

  2. Anonymous skriver:

    jamen stackare! Hade det inte varit bättre om de ringde och meddelade att allt var ok istället för ”vi hör av oss om det INTE är det”…nu vet du ju inte om det ÄR ok eller helt enkelt någon där som inte håller tiden…
    Fyy så jobbigt att inte veta säkert! Jag håller alla tummar o tår som går för att allt ska gå bra!

    Kramis!
    // Lilla Häxan

  3. Tinselflickan skriver:

    Ja, nu börjar jag slappna av. Det är verkligen jobbigt att sitta och vänta på ett besked som kanske kommer.

    Häxan: Jag tror det är lättare för dem att ringa om det är problem – annars skulle det ta alldeles för lång tid att ringa alla och säga att det ser ok ut.

    Men jag föredrar faktiskt Carlanderska som dagen efter äggplocket ringer och meddelar hur många som befruktats. Då har man ju åtminstone en aning.

    Kram!

  4. Tess skriver:

    Andas ut nu!! Är det idag det är dags för återinförandet?

Kommentera

Besökare

  • 142,614 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

