Tinselflickans arkiv

Ååååhhhh!!

Jag har tråkigt!!!

Jag har inget att läsa och jag kan inte göra något annat än ligga ner. Förutom gå korta rundor i lägenheten mycket, mycket långsamt.

Någon film orkar jag inte se och inte finns det något bra på tv heller.

Ellen är skit. Ricki Lake är skit. I sjunde himlen är så dåligt att den som kom på idén borde tvingas se alla avsnitt efter varandra. Providence är för gulligt och amerikanskt.

Och alla dessa vinstprogram! Är det över huvudtaget någon som orkar se på dem – och är det någon som vinner?

Grr.

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Tess skriver:

    Jag och en kompis till mig brukade se vinstprogrammen när vi var arbetslösa. Den dagen vi inte kunde svaret direkt, då visste vi att vi suttit i soffan för länge och att något borde göras 🙂

    Hoppas att du snart kan vara på benen igen.

    Bli snart bättre kram kommer här.

  2. Nathalie Winberg skriver:

    Älskar Ellen, antagligen härligaste lesbiska tjejen med gympadojor till kostym man kommer se. Älskar sjunde himlen, så sockersött som sockervadd med sockerlag på – jag saknar idyllen ibland, sen råkar just denna vara kristen men om man bortser från moralkakan med religionen. Providence funkar väl att slökolla på.. det är hon rödhåriga krulltotten som har en veterinärpappa va?

    Trots detta kollar jag väldigt lite på tv 😀

  3. Tinselflickan skriver:

    Ojoj – du och jag har helt olika tv-smak, Nathalie.

    Jag tycker iofs också att man kan kolla på Providence (speciellt när allt annat är så dåligt) men i går var måttet rågat.

    Tess: Schysst att vara arbetslös ihop med en kompis!

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

