Tinselflickans arkiv

Yess!!!

Äggplock blir på måndag.

Ärligt talat hade jag föredragit söndag, nu vet jag inte vem som ska göra det hela – jag har hört oroväckande rykten om en mycket hårdhänt kvinnlig läkare på SU. Fast jag är superglad att det över huvudtaget blir av.

En till fippelfest i kväll, den här gången i hemmets trygga vrå och med maken och bonusen som publik. Ägglossningssprutan i morgon kväll och sen är det bara att vänta.

Tjohooo!!! Så skönt!

Postat i:FET och IVF,

No Responses Yet

  1. Anonymous skriver:

    Kul att äntligen se ett slut på kanyl-dagarna!

    Lycka till på Måndag/Anette.

  2. Pia skriver:

    Vad skönt att det är bestämt och klart att det blir på måndag. Ha en bra helg nu!

  3. Sanna skriver:

    Åh vad skönt att du har fått ett datum nu, Tina!

    Då hoppas jag att du kan slappna av lite i helgen.

    KRAM

    Sanna

  4. Tinselflickan skriver:

    Ja, nu är det bara två sprutor kvar och dessutom är jag ledig.

    Så, så skönt! =)

    Kram!

  5. Ingunn skriver:

    Jag gläds med dig!
    Och önskar dig en trevlig helg 🙂

    Ingunn

  6. Salvia skriver:

    Heja!

    Massor med kramar

  7. Linda (Gosan) skriver:

    Åååh vad skönt att se ett ljus i tunneln!

  8. Anonymous skriver:

    Vad skönt att du fått ditt ÄP-datum Tina!
    Gjorde mitt i onsdags och ET idag. Ruvar nu på två, ett som är starkt och ett som är svagt men som ska hjälpa fram det starka…

    Som jag skrivit på ett annat ställe till dig så kommer säkert mina tummar att bli blå till veckan

    stora bamsekramen och trevlig helg/ gåtan

Kommentera

Besökare

  • 142,639 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

