Tinselflickans arkiv

Grattis nr 2

En annan tjej som jag känner både från aff och fl, Hermelinen, har tydligen också fått en flicka väldigt nyligen. Grattis, vännen!

Vi hade planerat att ha en gravidfika i Haga men – ja, jag blev ju aldrig gravid. Och nu är inte hon det heller.

Men någon gång ska det bli av.

Hon får fika, så kan jag vara gravid.

Postat i:Barnlöshet

No Responses Yet

  1. Kattmamman (a.k.a. Bridz) skriver:

    Vet du, jag skulle också haft en gravidfika med Göteborgarna. För några veckor sedan hade jag ett möte i Göteborg och skulle åka dit och ha två månader kvar till bebis. När jag ändå var där skulle jag träffa Hermelinen som bara skulle ha några veckor kvar och Åsa (med Klara) som skulle ha en månad kvar.

    Nu blev det ju inte så här, och jag åkte aldrig till Göteborg heller.

    Men snart när du och jag lyckats bli gravida och dessutom inte får missfall, då gör jag ett nytt försök att ta mig till Göteborg, och så kan vi fika? Eller vad säger du?

  2. Hoppfullan skriver:

    Hej, kära Tinselflicka!
    Till sist vart vi ganska synkade ändå, eftersom jag har äggplock på onsdag, så då skiljer det bara två dagar. Ser fram mot att träffa dig på viol- och förhoppningsvis gravidfika snart! 🙂 Kram och lycka till med äglossningssprutan!

  3. Tinselflickan skriver:

    Ojojoj Hoppfullan – då håller vi tummarna för varandra under ruvningens gång. Vi ska absolut ha en violgravidfika snart tycker jag! =)

    Stor kram!

  4. Hermelinen skriver:

    Tack så mycket vännen! Som sagt, jag fikar och DU är gravid! För en icke-gravid-fika hinner vi inte med nu – du kommer ju inte att vara icke-gravid mer än ett par dagar till! *bestämmer*

    Lycka-till-kramar i stora lass!
    Åsa

  5. Tinselflickan skriver:

    haha – ja, precis så gör vi!

    Kram och grattis igen! =)

Kommentera

Besökare

  • 142,586 besökare

Om mig

Jag började blogga om barnlöshet och ivf i oktober 2004. Men ett antal försök och en skilsmässa senare har det hänt en del och nu är jag inne på min andra styvfamilj. Bloggen lever vidare men spretar åt olika håll. Vill du läsa mina skyddade inlägg mailar du mig några rader om dig själv och varför du anser att just du ska få läsa mina innersta hemligheter.

Kontakt

